woensdag 10 maart 2021

Gastschrijver REiSREPORT


Onlangs ben ik geselecteerd om als vrijwillig gastschrijver voor het online reisplatform REiSREPORT artikelen te gaan schrijven.

Mijn 1e artikel staat nu online. Ik ben er trots op.
Het is voor mij een uitbreiding van mijn hobby, waarmee ik nog meer mensen kan meenemen in mijn wandelingen. 


Maandelijks zal ik een artikel schrijven voor publicatie.
Het 1e artikel beschrijft Borculo en de Berkel, dus zodoende ook helemaal hier passend.

Het 2e artikel zal in ieder geval een bestemming in de Achterhoek beschrijven. 
Ik heb op deze weblog een separate pagina, REiSREPORT gastschrijversartikelen aangemaakt waar ik mijn artikelen zal bundelen.


Genieten jullie met mij mee?


Borculo: klein Venetië in de Achterhoek




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berkel Route 12: Warnsveld - Zutphen (uitmondingen in de IJssel)

Afstand: 12 km GPX-route:   Klik hier om te downloaden PDF routebeschrijving, inclusief kaart : Klik hier om te downloaden Start- en eindpun...